another chapter in life

Fina Paris, onskar att jag var lite aldre nar jag sag paris, nu ar det ju en mer bid deal an nar jag var 12♥
Nar jag avslutat detta kaitlet av mitt liv sa vill jag borja med ett nytt, namligen aupair! eller forst blir det ju plugga klart de tva resterande aren och ta studenten, men sen vill jag vara aupair! forst var det mycket om USA, sen Australien men nu har jag kommit in pa tanken Frankrike. Eller nu och nu, det har val vart nagon manad kring dom tankarna, vet inte om det kommer bli frankrike eller ej men jag ar nog ganska saker pa att jag kommer aka till europa och gora det. eller kanske inte ens som aupair, blir kanske me plugg!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: hahahahhahha de göre faaaaan

2011-11-18 @ 11:50:20
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0