waaaaaaant someeeee
nuuu faan! man ar ju tvungen att ha nikeskor for att anvanda nikesaken... och forra veckan var det sno har, men nu fan borjar det! imorgon ska jag ta mig till gymmet och trana, eller ska val skriva upp mig for manadskort forst! sen ska jag be Tom(vpappa) att ta ner ena cykeln sa jag kan cykla till gymmet! eller nej det ska jag inte alls det, for jag kommer aldrig vaga cykla hem sjalv i morkret. jag kan trana efter skolan tills lauren slutar jobbet, ungefar 1.5 timme varje dag, det blir super!!!!!!! eller jag far val ga dit imorgon och fraga lite, sen pa fredag blir det traning for da har jag inga planer! ska ata nyttigt ocksa, bara sotsaker pa helgerna! helll yeaaaaaaaah
saknar er dar hemma, svensk mat, svensk skola och allt svenskt! men gillar amerika ocksa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0