monday morning


Godmorgon! fyfaaan vad trott jag ar. Vaknade klockan 7 idag, gick till badrummet for att tvatta ansiktet och kissa som vanligt, sen sitter alltid Tom och dricker kaffe vid datorn pa morgonen och den ar precis utanfor mitt rum sa vi sager alltid godmorgon sen gar jag in till mig och fixar mig. Men han fragade istallet varfor jag ar uppe sa tidigt, da hade jag glomt stalla om klockan som man skulle gora forra morgonen. Sa jag fick sova en timme till, men blev nastan trottare pa grund av det. Anyway, ikvall aker jag, lauren, josie, mary & laura till UNI (college) som ar en och en halv timmes bort for att kolla pa skolans footballs team spela om statsmasterskap eller vad det heter, ska bli intressant! Go blazers! forresten, idag ar det "hug an exchange student day".

Chicago pa fredag med varldens basta vardsyster, wohooo!! ♥


Kommentarer
Postat av: Uncle Alex !

Hejsan världens bästa Emelia !



Satan i gatan vad sugen jag blev på att komma och hälsa på dig när jag fick läsa om den TEXAS Resturangen ni var på ! Den verkar ju svin grym !



Och sen är jag avundsjuk på dig för att du ska åka till Chicago, det vill jag också göra !



Hur går det annars där borta ? Är det allt bra och så ?



Puss o Kram !

2011-11-07 @ 17:39:46
Postat av: Benita Fransén

Nu har du chansen att vinna ett nytt leende, jag har en tävling i samarbete med EaseWhite. Klicka här för att komma till tävlingen http://kikibenchaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning-fran-easewhite.html

2011-11-07 @ 18:17:51
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0