saturday

God morgon! Jag vaknade for nagon timma sedan (kan man saga sa? later sa konstigt) och har atit frukost nu. om nastan en timme sa ska jag skypa med min pappa och min basta extramamma. Sedan vet jag inte vad som hander idag, det regnar ute sa jag ar inte sa sugen pa att gora nagot speciellt.
Hur har eran fredag varit da? Min var bra. Jag kom ju hem klockan 4 pa natten fran black firday, kopte mig bara nagra orhangen och 5 trosor fran vitorias secret. herre min jesus vad det var knokat inne pa victorias secret alltsa, halva butiken var fylld av manniskor, folk skrev och kasta underklader genom hela affaren och typ hade fighter om ett par trosor. liksom, really? walmart var ocksa insane!!! fast vi gick bara dit for att kolla pa folk sa vi behovde ju inte sta i den 100-kilometer-langa-kon. Det var jag, lauren, morgan och ben (deras kusin fran college) som akte dit tillsammans. sedan vaknade jag upp klockan tio pa morgonen och skypade med ellen och emma i over tre timmar, senare pa kvallen kom ashley och molly hem till oss och vi dansade just dance (las: jag och abbie) och spelade spel och chillade. vill aven att det bara ska komma snö nu så det blir lite mer julstamning nar jag bakar pepparkakor och lussekatter ♥

Kommentarer
Postat av: V I C K Y D I S C O

Hejsan ursnygg blogg du har! :D



Just nu så har jag en veckans blogg tävling på min blogg och jag skulle bli så himla glad om just du var med! <3 Allt du behöver göra står i dethär inlägget



http://vickydisco.blogg.se/2011/november/the-blog-of-the-week.html#comment



Ha en trevlig söndag! <333 :)

2011-11-27 @ 12:19:21
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0