yesterday

Ska beratta lite om igar, min vardmammas fodelsedag! Forst sa akte vi till Dubuque for att bowla, har tyvar inga bilder for kameran var dod markte jag, sa det gick bra och vi hade skit kul. sen drog vi till en ganska sa ny resturang, Texas Rodehouse! Pappa, den resturangen ska jag ta med dig till nar ni kommer! du kommer alska den resturangen, det ar som att ga in i staten Texas nar man gar in genom dorren. Forst pa borden sa ar det en liten hink med jordnotter som an skalar sjalv, man far ata hur mycket brod som helst och det ligger jordnotsskal overallt pa golvet for att folk tapar hinkarna med skalen i, haha det ar sjukt underbart att vara dar inne. sen har dom massa jukebox(es) med country musik, det finns BBQ och grillat kott och kyckling, sen det basta av allt: Varje 45 minut sa dansar alla servitriser, som ar for det mesta ganska unga. dom dansar alltsa i gangarna runt borden country dans till musik och ah det ar en san jakla stamning!! du bara maste ata dar pappa, jag vet att du kommer alska det!
sen akte vi till the mall, vi akte hem, jag malade naglarna och vi kolla pa en kass film Blue Valentine, sen somnade jag. Det var i alla fall en jatte bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0