14e Oktober

om tio minuter sitter jag i bilen pavag till Beckman Highs SChool. hur manga svennar kan saga det? ratt coolt! just nu lyssnar jag pa musik, har ingen mjolk hemma och da ar man ratt kord om man vill ha frukost, det ar hostvader ute, tror till och med det kommer vara kallt ute idag (jippiee). efter skolan ska jag och mary hanga hos mig har hemma. lauren jobbar. sen drar vi och tjejerna till footballgame, sista for i ar!! Ha en forstatt bra dag fina ni!
nar jag sa hejda till min bastvan sen tio ar tillbaka. onskar sa himla mycket du kunda vara har och uppleva detta med mig! alskar dig

Kommentarer
Postat av: palmis

Är Beckman High School skolan du går på? :)

2011-10-14 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0