23.53

that's my time baby. 23.53, 4 km. pffft haha fan vad kasst! det var fan varre an sist, da hade jag ju 22.46. fast inte det lattaste att springa allt vad du har i 25 grader, pa en golfbana.. haha inga trad att springa under precis. aja, gillade inte detta meetet. hade hoppats pa att det faktiskt bara skulle vara ett varv, sa jag slipper springa samma varv mer an en gang. men men, det blev tva och ett halvt varv istallet. aja, battre an alla andra i laget i alla fall!
aaah juste, ni kan inte fatta hur glad jag blev nar jag kom hem efter meetet. da liger det ett paket pa koksborden, fran farmor, med 200g marabou digestive-choklad! herrejosses vad gott! hatar att jag inte kan skriva gott har, alltsa gott med tva prickar over o:et. hehe aja, ska strax gora lite laxor, sedan sova!
choklad, miniraknare (farmor visste inte att min miniraknare dok upp senare, golligt av henne att tanka pa det), brev och fyfodda artikeln fran SLA, sa gulliga min lilla pappa och hand son, hihi!! tack sa jatte mycket farmor!! det gjorde min kvall, det var verkligen uppskattat) ♥
sahar glad blev jag, eller ah. vet inte om det ser ut som att jag ar glad eller ha fatt upp tampongen fel men glad ska det se ut som i alla fall, ELLER jag ar glad menar jag!! haha byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0