62 dagar

det har gatt hela 68 dagar har i USA. snarare om 3 min, da landade jag i Dyersville for 62 dagar sedan!
Idag forsov jag mig, Tom vackte mig halv 8. men jag hann, sa vi blev inte forsenade. hade kvar sminket fran igar, satte upp haret i en bulle (som jag fick valdigt manga komplimanger for. typ min varsta bulle ever haha) och borsta tanderna! har haft mass idag som varje torsdag, inget fel pa det. hade historia prov som gick hufsat bra och borjar forsta mattens nuvarande kapitel! snart ska vi till dubuque, kaka taco bell och aka till nagon affar. igar var det footballs match. vi vann med 27-0. som vanligt, sa pa mandag blir det en ytterligare match till state champion!! woohooo blazers is awesome!!! juste, tom har hittat en hel pase med stora applen, skit goda!! alla skrattar at mig i skolan, for att applet ar typ storre an mitt huvud, ne men nastan! orkar inte blogga mer nu, haha har tappat suget for det just nu! men vi far se hur ofta det blir, antagligen sa ofta jag kan pa veckorna!!! ♥
igar med min nya jacka, den ar gron och inte ah vad det nu ar for farg pa bilden! hade min nya fotbollstroja ocksa, go blazers! haha folk tyckte jag var valdigt stiligt kladd pa matchen, huh??
varan ekorre vi har i tradgarden varje dag, sa gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0