as usual...

har intro application nu, sa som vanligt bloggar jag alltid pa first period om jag har tid! har precis gjort klart uppgiften vi fick och det ar ca en kvart kvar till klockan ringer! nu sitter jag med michael, mason och ben. vi lyssnar pa musik och chillar!! idag ar det min pappas och styvmammas brollopsdag, for sex ar sedan!! sa grattis grattis till er mina fina! imorses stallde jag mig och stekte tva agg, go frukost.

haha jag la mig ganska tidigt igar, typ halv nio men somnade runt 10. sen typ kvart over elva sa vaknade jag, och jag trodde det var morgon sa jag gick upp! sen kolla jag mobilen och sag att hon bara ar elva, alskar att vakna sa. typ som nar pappa och styvmamma har folk hemma hos sig och dom lyssnar pa musik och sa, sa ligger mani sangen och vaknar typ 12/1 pa natten for musiken, alskar det!! sen var det nagon javel som skulle messa mig hela natten, och han hade tydligen fel nummer, sa det skulle inte ens till mig sa han storde mig i onodan!! och sen sa dromde jag att jag kom hem till sverige, jag var pa pappas jobb sa var det en liten kille jag skulle hjalpa, han ville ringa sin mamma. sa borjade jag prata engelska med honom, for det var sa ovant att prata svenska sa det blev engelska, lite kuul. och palma, saknar dig!!! nu ska jag fortsatta lasa felsms, pa felsms.com. haha har gjort det i dom tva senaste intro lekionerna och aven i free! as kul att jag sitter med typ 5 andra amerikanare sa borjar jag asgarva at nagot mess och dom har juingen aning om vad det star :)


Kommentarer
Postat av: palmis

miss u 2 honey <3

2011-10-21 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0