everywhere we go

aah jag har typ nacksparr. eller jag har ont i nacken. klockan ar 9.28 har just nu och jag vaknade nyss.
i torsdags sa akte jag, lauren och vmamma till dubuque. sprara ju for chicago men handlade en gra typ troja med dragkedja fran nike, parfym(min tog slut), tofflor och ett par nya byxor till skolan! hade 30% pa parfymen och tofflorna och 50% pa byxorna sa det var anda bra! Igar efter skolan sa drog jag och laura hem till mig, vi at och kollade tv. sen kom lauren hem och vi borjade gora iordning oss. vid 6 drog vi till skolan for att mota upp holly, amie, mitch, michael, mason och en annan kille vars namn jag inte kommer pa (han ar inte harifran). vi drog till target, sen bion for att kolla pa paranormal activity 3! mitch ar en liten pussy sa ha skulle inte kolla pa filmen forst, men sen sa tjata jag pa han och sa att jag ocksa var skit radd. haha sa han gick med in, men efter att det var nagon reklam for en annan skrackfilm precis innan filmne, alltsa nivet nar det ar reklam nar man sitter dar, sa gick han ut. haha, han ar skit mesig nar det galler skarck filmer. sa han gick och kolla pa footloos sjalv. men fyfan vad laskig filmen var eller!!!!!! skrek typ hogst av alla, haha alltsa den var saaaaa mycket laskigare en forsta och andra!!! iaf sa drog vi till tacobell efter filmen, sen akte jag, josie, mason och den andra killen utan namn runt i dubuque och skrek pa folk, haha as kul, sen walmart och sen akte vi hem! dom foljde med oss hem sa dom sov har, vi gick och la oss typ halv fyra. vet inte riktigt vad vi gjorde, kolla tv, spela kort, chatroulette och typ prata!
idag vet jag inte vad vi ska gora, vi far se sen!! juste i paketet jag fick av min styvmamma (varldens basta) var det en Jofama By Kenza skinnjacka, en vanlig svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0