faaaaaaaan

sitter i datasalen med kim, utbytisen fran china! har nastan gjort klart hela historalaxan, woohooo. har sokt pa fragorna pa google sa har skit bra svar, hehe. vi har kollat pa filmen "dances with the wolves". en valdigt intressant film, handlar om en soldat i native america som blir en indian och lever med lakotas istallet. skrev nyss ut nya arbetet i comp. faaaan jag har gjort om det som ar fel osv, typ weak verbs och tredje person osv, men sa glommer jag att kopiera kallan dar hemma, sa jag har ingen works cited. faaan. haha aja, bara att forklara laget for Mrs. Ahlers, eller sa forsoker jag inte saga nagot och hoppas pa att hon glommer kolla av det!


ska icke trana idag heller, gott. forsta dagen jag har haret i en stram hastsvans i skolan, haha intressant att veta va? men mamma, pappa, louise, var inne pa facebook pa mornarna ibland, eller jag menar klockan 14.00 for er, for det ar innan skolan for mig och sitter alltid vid datan nar jag ater frukost sa da har jag chansen att prata med er!


oh herre jesus vad gott det skulle vara med en halv kebab och halv salami, fytusan vad gott!

Kommentarer
Postat av: palmis

ser jävligt god ut bruden!

2011-10-06 @ 19:15:35
Postat av: Louise

har du bakat? ;)

2011-10-07 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0