ipod

Pa lordag sa ska jag sova hos abbey pa hennes college med lauren. efter mitt meet alltsa. i alla fall sa ska vi ga in till best buy och kopa en ipod till mig, funderar pa om jag ska kopa en vit eller svart, ska kopa en svart iphone innan jag aker hem till sverige sen sa kanske kor pa en vit ipod nu. lillsyrran kommer ju antagligen fa min ipod nar jag fatt min iphone sen ocksa, bara sa du vet ellen :) haha! jaja, jag och tom har vart hemma sjalva hela dagen. sa har gjort laxor, atit burgers och lyssnat pa massa musik. maste ju se lite vad jag vill ha for sorts musik pa min ipod, ny musik ska in! alskar forresten den musiken alla lyssnar pa har, ar inte 100 pa vad namnen for latarna ar, men ska ta reda pa det sa kan jag visa er :)
nu ska jag sova, klockan ar 9.42 P.M har. jag sager godnatt fran amerika!

Kommentarer
Postat av: ellen

sikken lyx att bara få en ipod bara så där ? ;)

2011-10-06 @ 21:35:03
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0