it ain't no shit

Hejsan! Tankte beratta lite om helgen,
Lordag
Jag och lauren akte och kopte mat, kom hem och satte oss i bilen till pappa Tom's basta venner. Han har 4 basta vanner, varav ens hem vi akte till. Han ar jatte rik, har typ 5 hus lite har och var, med farmer, hans "main-house" ar i Chicago. dar vi var ar 15 min bort, han har flera flera millioner. skit goa gubbar, dom var skit fulla och satt och garva och fraga mig massa saker. Sen har han en sandar "safari jeep" ocksa, eller a ni vet en jeep utan tak. sa jag och lauren tog den och akte runt i alla hans marker, han hade gjort typ vagar som man kan aka pa. sa vi akte nog i en halv timma eller nagot, jag fick ocksa kora. skit kul, akte runt bland massa svarta kossor ocksa haha. nasta gang vi aker tdit ska jag ta med kameran och filma! sen hade dom massa foton i typ deras "lya" dar gubbarna ar och kiollar football och dricker ol, sa kollade jag pa ett stort kollage sa hor jag dom saga "don't look at that" sa kollade jag pa alla dnar bilder sa var det typ tjejer med nakna brost och kille med string, haha knepigt. kom hem vid halv tio och vi satte pa something borrowed, somnade dock efter typ halva.
Idag sa vaknade jag, duschade och at frukost. Sen drog jag, lauren och linda till Dubuque. Forst the mall, kopte ett svart vanligt linne dar, tog ju inte med nagot fran sverige. sen sockar fran en sko affar, har ju bara dom jag tog med tyo 10-par. Sen akte vi till Sam's vilket ar en affar med billigare produkter, dom har allt fran elektrik till mat osv. Fast man maste vara medlem for att fa ga in i affaren., sa man betaler en arlig kostnad. Kopte en stooor vit fluffig kudde for 100 kr, skit stor. lika bred som min sang, lauren kopte en stor zebra! haha. sen gick vi runt och testa prov-bitar med pannkakor, yoghurt, korv, salsa och chokladkaka. gottt. sen drog vi till djur affaren, jag ska ju kopa en skoldpadda. Eller jag ar inte saker, en skoldpadda och akvarium (tomt akvarium) ar ungefar 300 kr. Sen maste man ju kopa lite saker till det osv... Sa skoldpadda eller en nemo-fisk och en doris-fisk. ni vet i hitta nemo, clown och ah doris. far se vad det blir, ska kopa i veckan for lollo hade inte fort over pengarna. kopte aven en starbucks mugg som man kan ha kaffe i och ta med, for 60 spann. juste, converse kostar bara 264 kr har, utan moms. nu ska jag gora massor med laxor, hors imorgon! da ska jag aven skypa med lollo, lillen och ellen. kl halv sju pa morgonen min tid, sa far ga upp kl 6 imorgon. vad gor man inte for la familia ♥
bak i bilen med min kudde och lauren's zebra ♥
kudden och mina shoppingpasar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0