it was only just a drem

idag dromde jag, forsta gangen pa lange (som jag har nagot minne av att jag dromt alltsa). jag var tsm med mitt gamla "ex", simon. han beratta for mig att han tagit nagra tester och nagon av oss hade SOP, vilket betydde diabetes i min drom. han borjade garva, for han var sa glad att det inte var han som hade diabetes. var sa javla forbannad och ledsen for att jag skulle behova ta sprutor pa mig sjalv hela livet, diabetes ar nagot jag ar riktigt skraj over att fa!! sen borjade jag grata, vaknade upp och markte att jag forsovit mig i 20 min. hoppade in i duschen och var lite chockad ove rhandelsen. om jag far diabetes, oh myy gossh!!
Instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0