king of fashion

(senapsgula)
Alla dessa ar fran modekungen.se. Vilka godingar eller? vaskan vet jag inte hur manga ar jag spanat in, sakert minst tva! Jackan ar en liten host/var favorit, den vita fina stickade trojan ar en troja jag skulle kunna do for, klanningen skulle jag mer an garna vilja bara i sommar (inte ofta man ser mig i klanning sa ar kul nar jag val hittar nagon) och den senapsgula stickade/virkade trojan ar nagot jag mer an garna skulle vilja ha i min garderob.
PS. Louise Nermina Samuelsson, det skulle absolut inte gora mig ledsen om nagra av dessa plaggen hittas i min amerikanska brevlada, speciellt inte den vita stickade trojan och senapsgula!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0