morgon trott

klockan ar 7.16, jag ar dod. bokstavligt. men far tanka pa att jag inte behover tralla upp tidigt imorgon!! har precis atit frukost, ska strax borsta tanderna och sedan badda sangen. jag vill bara fa denna dagen overstokad, tror vi kommer ha mass 5th period sa da slipper jag engelskan, igar i engelskan hade vi Mr. Correy istallet for Mrs. Ahlers, det gjorde min dag! gillar inte Mrs. ahlers, nar lektionen med henne ar over for dagen blir jag alltid lugn och glad, for det ar den lektionen jag sitter och ar spand over hela tiden. i natt har det regnat ocksa, happ happ. imorgon far ni en videoblogg, vet inte hur men hur fan sanks min statistik? vart ar ni? om inte ni borjar visa er igen sa slutar jag blogga, for jag kan skriva i min dagbok om jag sa vill det! jag gor detta for er, sa da far ni fan ge lite tillbaka ocksa! det kravs mer an en person for att ha en blogg. Vill ni ha en fragestund? inte? ja? SVARA FORHELVETE!!!! kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Nejnejnejnej inte ska du sluta blogga! Då kommer jag ju sakna dig mer än vad jag redan gör :(

Hoppas att du har det bäst! :)

2011-10-11 @ 20:09:46
Postat av: jessica

sluta fan int!!!! <3333

2011-10-11 @ 22:42:27
URL: http://jjessicalinnea.blogg.se/
Postat av: olivia, utbytesstudent i kalifornien

hej! förstår hur du känner, men tror det kan vara lite jobbigt att läsa vad du skriver då du skriver jättelånga inlägg utan å, ä och ö. det är iaf något jag lagt märke till när jag läst din blogg :)

2011-10-12 @ 01:08:26
Postat av: Linda

Sluta inte!!♥ hoppas du har det bra! :)

2011-10-12 @ 01:11:15
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/
Postat av: palmis

FRÅGESTUND !!

2011-10-12 @ 09:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0