saints vs gamblers

godmorgon! typ.. vaknade runt 9, at frukost, somnade i soffan framfor good luck chuck, vaknade halv 1. nu ar klockan halv tva och jag ar dod. morgan (min aldsta vsyster, 21) ar har och vi alla har kollat pa lite football, bears spelade sa alla satt fastklistrad mot tvn. jag ska gora lite laxor, slappa, sova, kolla tv. lol/ ar glad att jag haft en hyfsad lugn helg i alla fall, inget jag brukar ha har. vi drog som sagt ut och at, eller vi drog till tacobell, best ever, sjukt billigt, en soft taco for $99 cent, alltsa typ 6 spann. billigaste maten man kan fa har typ, i alla fall sa tog vi med oss maten, satte oss i abbies dorm och chilla. drog till hockematchen, traffade tre andra killar fran skolan vi satt med. haha omg, typ tredje perioden sa blev det slagsmal pa isen, dom bokstavligen lag pa isen och slog varandra. sen nar det var slut, sa drog vi till abbies dorm igen, eller nej vi drog till killarnas dorm och hangde dar, kollade pa lite aladdin, dom sager aladdin sjukt konstigt, sen drog vi hem halv tolv. juste pavag till clarke (abbies college) fran matchen sa sag vi nagra drugdealer blev tagna av polisen, jajemensan. hander bara i USA, typ. eller knappt i sverige i alla fall, inte sa att man ser det.
har skrivit ut massa recept ocksa, sa jag kan laga lite mat nar jag vill! aja, ska gora lite laxor och sedan kolla tv. ciaaa
nar man skulle kasta ut orangea puckar! juste glomde nastan beratta, i sints laget, det laget vi hejjar pa, hade en svenne ocksa. gerard hanson, fran Lidingo, Sweden number 9! haha lite kuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0