where r u guys?

seriosly, where r u guys?? inte en kommentar sa langt ogat kan na (haha)! vad fan, alla sager att jag maste blogga bra, och jag bloggar hyfsat bra ocksa! men vart ar ni nu da? for det ar inte bara ja som ska blogga, kan garna fa lite feedback tillbaka, det skadar mig inte! kanske vill ni ha en fragestund? videblogg? vill ni se nagot speciellt, veta nagot speciellt? sag till forfan! sa nu tar alla tummen ur roven och kommenterar! jag vet hur manga ni ar sa nu ar det drags att ta ut dom, tummarna alltsa! det var allt for nu, hej!

Kommentarer
Postat av: Linda antonsson

Hoppas allt är bra med dig sötnos! :D Kram <3

2011-10-06 @ 22:35:21
Postat av: marie

Förstår dej gumman att du vill Ha feedback vet att det är många som läser bloggen!! Duktig du är i religonen:) Ha en bra lördag med övernattningen. Puss<3

2011-10-07 @ 09:51:25
Postat av: Petra

EMELIAAAA!!!! Det är jobbigt att läsa din blogg på mobilen när du inte gör storbokstav, punkt eller nya rader! Do it :D Lättare att läsa då..

Skärmen är så liten :(

Puss <3

2011-10-07 @ 12:58:33
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Petra

Och kan man få din adress så man kanske kan skicka nåt brev eller såå?? YESYES?

<3

2011-10-07 @ 13:05:47
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: jessica

ja en videoblogg så man kan få höra din röst lite! :D och kan du inte förstora texten lite det är lite svårt att läsa min syn är ju lite sådär du vet ;) hihi puss på dig goding!

2011-10-08 @ 16:39:53
URL: http://jjessicalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0