1st meet

Hej pa er! ar helt slut, kom hem for en timma sen, har atit tva mackor med stekt agg (ar forovrigt skitglad att vi ater grovt brod har, med fron i) och tog som alltid salt pa, haha ni skulle bara se lauren och linda's blickar, omg dom tyckte det lat groooose nar jag sa att vi alltid ater salt pa det, haha funny!
hur gick meetet da emelia? det gick bra. efter skolan sa tog vi bussen till west debuque, dar meetet var. dar satt vi och vantade i tva timmar, frysandes, under filtar, samt krig om filtarna och platser pa filtarna (haha), sen nar det var jv girls tur sa borjade vi varma upp, pistolen skot ifran sig ett ljud och vi borjade springa. jag kan ju borja med att beratta att meetet borjade med en hill, biiig one. sen springa en stund tvars over en hill, sen lite plant, hill, plant, hill, plant, kora samma runga igen och sen ett annat annrlunda varv. sista backen precis innan mal sa kampade jag allt vad jag hade, haha fick typ kvaljningar 10 ganger nar jag var klar sa fick nagra snea blickar pa mig, men jag var fan grym!! typ 4e plats fran skolan, fick 22.46 min. 2.5 miles, alltsa 4 km! juste, det regnade ocksa, och vi hade motvind halften typ 2 km, sa alla tyckte att jag gjorde ett grat job, speciellt for att vara forsta meetet! vet inte vilken plats jag fick for hela racet med alla skolor men ah! nu ska jag gora nagot, kanske duscha, japp det blir nog sa, nej fan jag mast kolla tvatten haha! puss
after practise, en sak som ar bra med kylan ute nar vi springer ar ju att vi inte blir direkt svettiga, hehe!

Kommentarer
Postat av: ellen

emelia, varför ska jag inte platta hårer?

nu blev jag lite orolig, sääääg!!

2011-09-30 @ 10:04:23
URL: http://ellenaahh.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad långt hår du har fått Emelia!

2011-09-30 @ 14:51:45
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0