best night so far

OOOOH MYYYYYY GOOOOD! kom precis hem, jag har haft en av mina basta kvallar idag!!! det var sa grymt kul, soooo much fun! kvallen borjade med powder puff, jag spelade dock inte och allt det sog getballe. sen drog vi hem igen, bytte klader och drog till skolan. val dar var det STOMP! en dans, inte som homecoming dance dar du maste vara radd om klanningen, sminket och haret, nej utan har hade vi traningsshorts och tshirt, och sockar, sen var det grym musik och alla stod i en klunga och dansade. forst dansa vi till skolans rockband, da kande jag bar "det har ar waay to much 4th grade disco" MEN sen borjade varan dj spela musik, och det var den grymmaste ny som gammal musik ever!!! har aldrig dansat konstant i 2 timmar men u har jag det, det var sa jaaavla awesome! man kunde knappt rora sig, bara hoppa upp och ner och dansa, min toff fastnade mellan 5 olikas armhalor, min rumpa trycktes mot 10000 andras rumpor (hahah) och ja, det var sa jakla grymt. sen horde jag att en lucas, senior, tydligen den mest good lookin' guy of the seniors, hade ja dansat mot mig, komme rinte pa det svenska ordet men ni vet ah, haha bakifran, iallafall skit mycket, och jag arkte inte ens nagonting! haha ska plugga am histori nu for har test imorgon, omg kommer faila! puss love u

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-09-20 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0