colleges

I torsdags sa drog jag, lauren och josi till dubeque efter skolan, for att ga pa en collegefair som jag berattat. i alla fall sa fick man en pase man fick fylla med lite information om varje college, pennor osv. jag plockade pa mig info om 8 olika colleges, 2 pennor, varav en (den coolaste sakart) rakat hamna utanfor pasen, det var ett hal i botten... haha fan det var en lila penna, med lila farg.. hehe. har faktiskt en valdigt rolig histora till denna dagen.
Innan vi akte till collegefairen sa at vi p a typ panera eller vad det nu hette, och jag tog ju en chocolate chip cookie, och sedan akte vi till the collegefair, traffade typ 10 pers som fran beckman, gick till stallet dar alla pa colleget hanger, dom har typ en liten resturang, affar och spel, tv osv. abbie, min andra syrra gar pa det colleget sa that's why. sa dar var vi i typ en timme, sedan gick vi till abbies dorm och hangde dar, holl pa att pissa ner mig for jag skrattade sa mycket, ellen, mamma, pappa, emelie, alla, ni vet ju hur jag ar nar jag ar trott, skrattar at exakt allting, inklusive mig sjalv. i alla fall sa efter en timme dar inne sa kollade jag mig i en handspegel, och vad tror ni jag ser dar?? en javla chokladflack en cm fran min hogra mungipa, och jag borjar asgarva och fragar varfor inte lauren sagt nagot, da har hon tott att det var nagon leverfklack! whatafuck? haha har jag haft en levrflack forut? big NO. josi och abbie hade inte ens markt det, yeahright. hahah det ar ett oligt minne vi brukar garva at nar vi har trakigt i alla fall.
ar sa lycklig att jag kan skratta har borta, jag menar jag har bara kant dessa manniskor i en manad, och jag skrattar precis lika mycket som hemma i sverige? bra bra, mycket bra. som nar jag och lauren skulle ut och springa in tha town. jag kunde inte sluta garva, hela 2 miles skrattade jag, konstant, och lauren med eftersom jag skrattade... haha det rackte att vi bara kollade pa varandra sa borjade vi garva, sen sluta en sekund och sen kolla pa varandra igen, och borja garva! haha. that was soo much fun. aja pusss hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0