from the beginning

Anonym om one way or another:
Berätta från början om din fam.Hur fungerar ditt lunchkort?Får du åka skolbuss på morgonen?När går du upp o slutar på dagen.Vad heter staden du bor i?Är ni flera stud i området?Har du fått några kompisar än?Finns det några snygga killar där.Hur går det att prata eng.Måste man ha en egen data med sej?Skypar du med din fam i sverige?Hur lång är tidsskillnaden?Hur är maten i skolan?Fick du lunchkortet,eller måste du betala för det.Lycka till...
Okej, hej vem du nu ar! kul att du fragar, alltid kul att svara :) Familjen... Jo min mamma, hon ar jatte snall verkligen. Hon skoter min tvatt(!!!!!), haha hon blev nastan smasur nar jag sa att jag kan skota den sjalv. I alla fall, hon ar jatte snall och hon far mig verkligen att kanna att man ar med i familjen. Jag umgas mycket med lauren och hennes kompisar. Eller vi hanger jamt tillsammans men det ar kul, for dom ar liksom mina vanner nu ocksa. Vi har i alla fall skit kul ihop, det ar oftast jag, lauren och josi och dom tva ar grymma tjejer, haha dom ar sjuka. lauren ar ocksa den som altlid kor oss, och aven om vi i baksatet inte behover ha balte sa kan man behova ha det anda, for hon ar inte en bra driver. she's a baad baad driver, vet inte hur manga ganger vi nastan krockat, ne men typ haha. hon borde inte ha korkort! :) min pappa har borta ar skit go, en riktigt amerikansk pappa med olmage, pa torsdagar sitter han pa irlandskapubben och kommer hem lite smavimsigt, satter pa irlandskmusik pa hogsta volym nar han ar pa bra humor och ah, han ar bara allmant go. Mormor och morfar ar varldens basssta, jag trodde forst att pga att dom ar irlandksa sa skulle dte inte vara riktigt amerikansk men that was just a lie, mormorn ar hur gullig som helst, har varldens skrikigaste rost och kallar mig honey och sager love u nar man ska ga, haha och morfarn vet inte ens vad jag heter, han glommer av det hela tiden och vet inte om jag ar laurens kompis eller om jag ar utbytesstudenten fran sverige, hehe. Staden jag bor i heter Dyersville, en liten stad med 4500 invanare och inga shoppingmalls, nagra ynka affarer och inte sa mycket mer. men jag gillar det, jatte mycket. om vi vill shoppa aker vi bara till dubuque som tar 20 min :) jag aker inte skolbuss, jag aker med lauren :) vi ar 4 stycken till utbytesstudenter i min stad, china, sverige, switzerland och nagon annan stans. har inte pratat med nagon av dom dock, jo jag har typ 4 klasser med china sa henne har jag pratat med, fast hon fattar typ inget och sa har hon en elektirks ordbok med sig overallt sa hon kan translate det hon inte forstar. Lunchkortet far man gratis, men man fyller pa med pengar sjalv. jag fyllde pa med 50 dollar, om dom inte tagit slut nar man ska aka hem far man tillbaka det som ar kvar, vet inte riktigt vad det kostar for varje lunch. Ja jag har fatt kopisar. Jag borjar typ 8;05 eller nagot, och slutar runt tre., jag har atta periods. Ja det finns snygga killar, men dom flesta ar tagna, och jag vet inte varfor killarna ar tsm med dom tjejerna for vissa tjejer ser ut som jag vet inte vad och killarna ar skitsnygga, utsidan ar inte allt but still... engelskan gar jatte bra, ibland kan jag sitta fem minuter och tanka pa nagot jag ska saga for jag vill att det ska lata precis som det gor nar dom pratar, men det komme rju inte handa sa det gar bra, ibland kommer nagra svenska ord upp som va, eller osv. om man maste ha data med sig beror pa, jag far ju sitta vid deras data men jag ska kopa en enda tror jag, kanns lite battre for jag vill ju kunna spara min bilder nagonstans osv. ja jag skypar med min familj, eller har gjort det en gang. En gang med min basta van emelie, en gang med syrran, mamma och latsas pappa. men inte med pappa och louise(latsasmamma). Ni i sverige ligger 7 timmar fore mig. Maten i skolan ar bra, lite som den svenska skolmaten nastan och man far alltid vlja bland massa gronsaker och frukt, fast sen far man ju alltid en kaka oksa, och man tar sanna dar sma mjolkpaket, jag tar alltid fettfri mjolk, testade chokladmjolk men det var inte gott till lunch.
Det var nog alla fragor, hoppas svaren ar enough :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0