hemlangtan

hemlangtan ar nagot jag alltid haft. nar jag var liten fick mamma alltid hamta mig 5 minuter innan vi skulle sova, varje gang. jag saknar min familj sa himla mycket, speciellt i skolan da man aldrig riktigt gor nagonting. da sitterjag jamt och tanker pa min familj, hur bra min familj ar och vad jag skulle gora om jag var hemma just nu. jag tror mycket av min hemlangtan ar pga allt jag har framfor mig dar hemma, jag kommer komma hem till ett helt nytt hus, nytt rum som jag ska moblera och ha en lillebror. sa jag tanker ofta pa att jag vill komma hem till allt det nu, men jag har det bra har sa jag ska klara av detta. nu ska jag till min andra lektion, halsa! ni far ha det sa bra, och kommentera battre sa ska jag blogga battre. hoppas att min louise har fatt min lillebror nu ocksa, grattis till mig!!

Kommentarer
Postat av: ellen

den har nog inte kommit ut än, vad jag har hört, fast det var några timmar sen. och dom skulle höra av sig när den ploppat ut..

och emelia, jag älskar idg, och tänker på dig hela tiden, som i skolan, varje lektion, sitter jag och tänker att nu brukar emelia smsa mig ibland..

åååååhh..

älskar dig och saknar dig enormt, komheeeeeemmmmmm!<3

2011-09-12 @ 21:19:05
URL: http://eellenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0