HICK DAY

hej pa er! idag var det hick day, som betyder hillbilly day! sa typ 5 pers akte med traktor till skolan, alla hade rutig skjorta och vissa hade lite mer utkladnad an andra! har precis kommit hem fran traningen, omg vad det var jobbigt! vi spran typ 8 km idag, och det var motvind hela forsta 4 km... men idag sprang jag med en annan tjej an vad jag brukar och vi var varldens basta spring teammate!! haha sprang hela tiden, konstant alltsa! sa stolt ove rmig sjalv, haha :)
fick ju lite kommentarer de senaste inlaggen som jag tankte svara pa
mamma, jaaa jag ar radd om mig. saknar dig! haha
ellen, yessssssss du borde vara avundsjuk!
emelie, (haha otroligt att jag kan se pa hur du skriver att det ar du som skrev) jag trodde heller inte man kunde glomma av nagra svenska ord ibland, och sjalvklart har jag inte glomt av dom. men det var 25 dagar sedan jag pratade svenska for en hel dag, sa det ar svart att komma pa dom ibland. dom sitter pa tungan men man kan inte riktigt komma pa dom, sa nej jag glommer inte av dom men komme rinte alltid pa dom ! :) och att jag skriver svengelska, det ar jag val medveten om :) tycker bara vissa saker later battre pa engelska sa da satter jag in ett engelskt ord:)
nu ska jag duscha, plugga och vid halv atta drar vi till skolan for vollybollmatch! GO BECKMAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jafan, mina ord är bäst! nej irriterar mig föfaen,SVENSKA ÄR DITT HEMLAND SVENSKA ÄR DITT SPRÅK.sverige sverige sverige i våra hjäääääärtan !

2011-09-22 @ 00:18:26
Postat av: Anonym

haha jafan, mina ord är bäst! nej irriterar mig föfaen,SVENSKA ÄR DITT HEMLAND SVENSKA ÄR DITT SPRÅK.sverige sverige sverige i våra hjäääääärtan !

2011-09-22 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0