homecoming dance

Lauren, Jag
Lauren, Tom & Jag
Lauren, Linda & jag
Laura, Josi, Lauren & Jag
Ray & jag. haha var tvungen att visa denna bilden, han ar gay (inte kommit ur garderoven an men trust me, traffar du homon en gang kan du vara 100% saker) och ar stort skooon. i korridoren sa gar han alltid med sin lilla maga putat utat och varldens skonaste leende, haha love him! vill ni se mer bilder sa kolla fb, Emelia Samuelsson!


Lordag -  Homecoming dance

Dagen borjade med att jag vaknade kl 5 och borjade lipa, hade sadan jaavla migran! forsokte hitta tabletterna men lyckades inte, men tillslut somnade jag om igen. Sen vaknade jag vid halv elva, tog en tablett, duschade och vid 13 satt jag i stolen hos frissan, hon fixade mitt har skiiit grymt! hade med en bild pa Kenza, ni vet nar hon var pa en award och hade vit klanning, det var typ grekisk gudinna tema! den frillan, sen drog jag hem vid tva, kopte ett armband till kvallen ocksa, sminkade mig, drog till Holly med lauren vid 4, vi drog sen till mass i kyrkan och sedan hem till erin och at middag, tog massa kort och sedan vidare till the dance. dar tog vi forst kort med massa andra, i typ en timma om inte mer. sen dansade vi lite, ville dansa mer och musiken sog sa stomp var ju mycket battre nar det galler dansen. sen drog vi till garret, dar var det typ 20 pers, skulle sova dar forst, men det ryktade om att vi drack dar, sa vi ville inte riskera att polisen skulle komma osv for man vet ju aldirg om nagon druckit innan och sa tar dom test osv. sa vi drog hem vid tre pa nattem, vet inte hur poliserna tankte for hela hans familj var ju hemma men ahha. det var i alla fall massa snacksa, hang och ah mer hang. haha det var fun fun fun i alla fall :) nu har jag precis vaknat, doma ndra ska pa softball game nu men jag ville stanna hemma, tycker det ar sa skont att vara ensam hemma ibland :) annars ska jag bara gora lite laxor, slappa och ata idag :) haha, later!

Kommentarer
Postat av: Malin!

Fin du är i klänningen gumman! Jag och edvine saknar dig. PUSSSSS

2011-09-26 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0