homecoming?

HAHHAHAHA. idag pa min forsta free period (har tva irad) sa skulle jag och holly ga ut till hennes bil och lamna en sak, och da maste man ga till the office och saga till forst, sa da gjorde vi det och nar vi var dar sa sager dom att jag ska hamta nagra blommor innan jag gar hem, och jag ser blommorna men skiter i det. sa pratar vi om det pavag till bilen och kommer pa att det ar fran david, en kille som skrivit till mig pa fb nagra ganger, sagt att han vill prata med mig osv. vi har tre klasser tsm ocksa. iallafall sa gar vi tillbaka och hamtar endast kortet, och sa star det "Homecoming? David Trenkamp". HAHA, jag tyckte det var saaa pinsamt. for han ser verkligen inte bra ut, och har inte hort nagot bra om honom heller sa sjalvklart kommer jag saga nej. men i alla fall sa hade vi mass efter det, typ gudtjanst i skolan, eftersom det ar en katolsk skola, och jag var sa javla radd att vi skulle sitta pa samma rad, det gjorde vi inte men han kollade pa mig var 30e sekund enligt dom andra och ah, han har aldrig pratat med mig irl sa det ar lite wierd att han fragar om jag vill ga pa homecoming med honom, fast vi hade hort att han skulle fraga tidigare men alla trodde att han inte hade stake nog, men jo visst det hade han!
blommorna, visst det var gulligt av honom, tanker dock som sagt saga nej. juste. pa min andra free sa gick jag och laura ut och gomde blomman under laurens car, alla visste om att han fragat but still...

Kommentarer
Postat av: mamma

Testar emelia om jag kan kommentera ditt inlägg, ser att folk e dåliga på det. Vad gullit av killen att köpa blomma ju. Jätte kul att få läsa om vad du gör om dagarna gumman.

2011-09-15 @ 23:17:15
Postat av: Malin "alicic" ;)

Hahaha fan, populär ;)

2011-09-16 @ 11:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0