intro application

intro application ar vad jag har nu, fast slutar snart. har gjort typ 10 sidor med dikter, wordart och clipart. men nu far vi gora vad vi vill, trakigt att typ inga bloggar funkar heller, men fordriver tiden med att kolla weheartit.com. undrar om david kommer vaga prata med mig idag, vi har tredje lektionen tsm, idrott. forvanar mig inte om han inte sager nagot idag, han kanske fatta att jag inte ville ga med honom, lol. ne men ska saga att det var gulligt av han men att jag bara ska ga med vanner, att vi kanske kan ga till Prom tsm, haha eller ska nog skippa det sista ;) men jaja, sager inget forens han fragar i alla fall!!

louise&pappa, hoppas allt ar bra!! har inte hort fran er pa typ 5 dagar nu sa hor garna av er, det ar inte sa att jag sitter har i USA och vill prata med er for att ni precis fatt en son eller sa, nej nej det skiter jag i. SKYPEA MED MIG FORFAN, OCH TA MED BRORSAN I KAMERAN!!!!!!! see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0