let's do this!!

hellooo, hur mar ni? jag mar bra!! igar var det mycket plugg, skippade traningen med laura och satt och plugga i skolan istallet, men nastan inget plugg i helgen! bara tva papper i comp(engelska) och 54 upg i algebra, haha :) igar var aven Tom's borthday, haha bade jag och lauren glomde av att saga happy birthday pa morgonen(eller jag visste inte). men sen pa kvallen kom abbie och morgan, sa at vi pizza och tarta :)
nu sitter jag i vardagsrummet och kollar pa friends, ater reeses puffs (sa jakla gott) och har haft practise. vi genade 1 block innan men ah, haha svettig blev jag iaf, lite jobbigt att springa i 25+ varje dag... ska strax duscha sen ikvall ar det football game, hemma match ocksa!! hors imorgon, love u!
mina traningsklader, shorts fran nike och gamla skor, linne (cut) fran laurens softball-team = sportbh fran vitorias secret!!
haha forsokte ta en hoppbild, min arm syns inte ens! coool jag ar va
lyckade for typ forsta gangen i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: ellen

har du köpt din data än? :DDDD

2011-09-10 @ 10:05:37
URL: http://eellenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0