no one knows what it's like

What's up? sitter och kollar pa glee med lauren just nu, kom precis hem!
idag har varit en jobbig dag, jag har fatt halta mig genomhela dagen... haha bokstavligt. jag har san jakla traningsvark i mina vader(cabs pa engelska, ett nytt ord jag larde mig igar, lol) och ah det ar sa otroligt jobbigt. idag during 4th period sa gick vi till skolans kyrka som ar i skolan, och dar var det beckmans forsta modeshow! idag var det artal, juniors hade 50's! sa det var mpdeshow, vinnare och sedan dansade alla i hela skolan till 80-tals musik! haha. during free today sa sa colten att min engelska blivit battre! yaaay :) typ dom tva forsta veckorna sa har jag tyckt att man later sa tondov, liksom man sager samma sak men det far ingen ah tonart, liksom allt later samma sa om man staller en fraga eller vad som helst sa later det skit dumt, och det var aven sa enformigt, jag var inte van vid engelskan men nu ar det verkligen inte sa mer, och det har andra tydligen markt :) efter practise idag som var waaaaay to hard, sprang forst runt skolan ett varv, och det ar laangt eftersom vi har typ footballsplanen, softball planen osv osv! sen var vi pa track igen, aaah! 200 inches/yards(?) springa, 200 inches/yards(?) jogga i en timme! sen drog jag och laura till gympahallen och hjalpte till mary, hon ar den som tar hand om allt infor homecoming iar, sa vi har hjalpt henne med alla skyltar och sant! nar lauren jobbat klart hamta hon upp mig, vi drog till the grocery store, handlade mat, akte till en annan affar dar dom har lite balandade saker, dar josi jobbar, haha vi kunde inte sluta skratta at henne, hon var sa sot, sen drog vi tillbaka till the grocerystore for vi gomde kopa nutella, oops! nu ar vi hemma. har inte sa mycket laxor, har massa bilder men vill inte fora over bildernar nagon i familjen kan se, haha.
imorgon sa ska vi till debuque efter practise och ga pa typ oppet hus for college, ata pa resturang och jag och lauren ska skaffa en spray tan!! haha exciiiited, forsta spray tan! juste, igar sag jag min forsta rakoon (haha vettefan stavningen) sa sooot! aja, ska plugga och kolla glee nu! ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0