prep meet

tjabba tjena halla! what's up? jag kom precis hem, ar ackligt svettig och har precis atit banan, fyra kakor och juice. om en timma drar vi till prep meet, vi har det nagon gang ibland, vart pa det en gang innan. da a man hos nagon av dom som ar med i cross country, ater massa mat och hanger! senare ikvall ska jag plugga. haha idag fick jag ga till the office, for att jag brytt mot our dresscode. jag har kopt ett par svarta stretchiga jeans fran amercan eagle, som lauren och linda sa att jag kan anvanda i skolan, och det har jag gjort, forra veckan. men idag sag Mrs. Ahlers att dom var for tighta, sa fick nagon gammal kjol, hehe. pa lunchen sa raka jag a en dubbelbricka ocksa, dvs att jag tog en bricka med dubbelt sa mycket mat pa, som killarna brukar ta, for dubbelt sa mycket pengar, sag inte det forens jag satt vid bordet haha :) juste igar sa skulle jag ta en promenad idetta omradet, och vi har en privatvag med massa buskar och trad pa sidan, sa nar jag gick fran huset till alla andra hus var jag ju tvungen att ga privatvagen forst, och det var fullt md grashoppor pa hela vagen. sen nar jag skulle tillbaka sa stod jag i 30 min och fun derade om jag skulle vanta nagon timma pa att doma ndra skulle komma tillbaka sa jag kan aka med dom pa privatvagen, for jag var sa jaaaaakla radd. sa jag sprang, vagen ar typ 1 km, hela vagen och typ lipa samtidigt, vissa var riktigt riktigt stora ocksa, usch det var sa jakla hemskt haha!
somnade i soffan igar ocksa, vaknade klockan 12 da jag la mig i sangen, vet inte heller om jag fatt en lillebror an men antagligen inte, hoppas allt gar bra bara!!! ska gora mig iordning lite nu, eller ska dra dit med traningskladerna men ska torka bort lite svett, haha fresh!!!! ciao
en jaaakligt gammal bild, det ar fran 8:an, haha 3 ar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0