random

haha allt ar typ random har, enligt alla. alskar att spraket bara blir batre och battre for varje dag, kan ju komminicera( kommer inte ihag om man stavar det sa men, hehe) battre an vad jag kunde for 2 veckor sedan. ar skit glad att jag vi akte till mikaelas i lordags, for det gjorde att jag kan mycket mycket narmre alla andra, nu kan vi prata som vanner, och inte som att en amerikansk pratar med en utbytesttudent, vet inte om ni fattar men det kan vara skit jobbigt ibland att vara "utbytesstudenten". for jag vill inte vara hon som inget forstar, som man maste prata tydligt med (inte for att det ar jag, men anda) man kanner sig sa oforstadd(?)som till exempel min vmamma, om hon inte hor vad man sager sa sager hon alltid what's that? och det hatar jag, haha for det kanns som hon typ sager "vad ar det du sager, jag forstar inte riktigt, kan du prata riktigt" typ, fast hon sager det till alla sa det ar ju verkligen inte sa, men ah jag gillar det bara inte. nu kanns allt i alla fall jattebra, kan liksom ga runt i skolan och prata med folk om saker som man hort i skolan osv, alskar det for da kanner jag mig inte som en utbytesstudent, for det vill jag verkligen inte kanna mig som, gillar inte den kanslan. sen en javla bra sak med att vara utbytesstudent ar att varje gang i halsan som vi ska skiva sa kan jag alltid skriva fran mina erfarenheter som utbytesstudent, som idag skrev vi om sist jag kande mig valdigt ensam- dar har vi forsta dagen i USA. och massa sant, :)
juste har inte berattat detta men dagen jag kom hit sa akte i till the mall for att kopa skolklader, sa kolla jag pa byxor inne pa american eagle och jag forvantade mig att alla ar skit trevliga overallt, och det ar dom verkligen, men sa fragade vi en tjej som var vaaarldens bitch, vi sa att jag var fran sverige sa jag vet inte vilken storlek jag ska ha pa byxorna, sa sag jag hur hon kollade pa min kropp och ba: she'e definitely a four, men det visade sig att jag var en double zero, alltsa 00 instead of 4. haha right back to you bitch!
eftersom jag inte fick springa pa meetet idag, sa akte jag och lauren till lite affarer och handlade lite, kopte nagra folders, alltsa mappar, suddigum, massvis med godis, hamta upp min skol-polotroja jag bestallt och tog ut pengar, pa en drive in automat, haha skona amerika! letade efter lite saker till mitt rum, men hittade inget. ska kopa lite saker nar vi aker till walmart nasta gang, vill att det ska vara lite mer "mitt rum" sa jag trivs dar, nu har jag bara packat upp mina klader och ah ni vet, man vill gora det till sitt. sa ska kopa lite ljus, ramar och massa sma saker jag hittar :)
en liten mini vatten fontan sak i mitt rum, skit mysig. haha random pic. lol
fick ett kort fran Erin idag, lauren och jag fick varsit, tyckte det var jatte gulligt av Erin! det ar att vi ska ha middag och sa innan homecoming, vet inte vart efterfesten ar men vi tror det blir hos micheal.
skittles, reese's har jag inte mskat pa an. sen ar det tuggumi och en typ snickerskaka som jag pratade om forut, alskar den! kopte aven nagra sura langor, butterfinger som ar en chokladbar med peanut butter, aven en wonkas bla bla bla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0