saturday night

ah herre vilken natt! senare pa kvallen sa drog vi forst till affaren och kopte peace ice tea, tror ni jag had to pie hela natten eller? haha yes. kopte aven en typ snickerskaka, som var 5 cm tjock haha, fick dela den med josi for den var big big. nar vi kom till mikaela sa satt vi bara och pratade, at tacopizza och breadsticks, senare kom adam och tre andra killar, jag, mikaela, mikaelas lillsyrra, becca, holly och anna akte till "djungeln" med deras golfcar, serisot roligaste som finns. jag har alltid velat aka i en golfcar, och sa far jag till och med kora den!!! haaha :) sen sa ar det en tjej som heter amie och hennes pojkvan levi, (som ingen vill vara med typ for dom ar jobbiga tillsammans) ville att jag och lauren skulle hanga med dom och spionera pa mikaela och dom som var hos henne, amie visste inte att vi var dar, sa vi latsades att vi hade varsta festen icg dansa pa borden och blanda typ drpepper och 7up, hha latsades att det var alkohol da, sa att dom skulle tro det. sa tog jag, holly och becca golfbilen ut och kollar, sa hittar vi dom grasiga ute, haha. sen drog dom, alla tjejer sov hos mikaela, vi la oss vid 3 tror jag, det var haha sa jakla kul, hade skitroligt. idag ska jag bara gora laxor och slappa, har far ni bilder! :)
juste pavag till mikaela sa sag vi tva bilar pa en parkeringsplats sa vi ba "kolla drogdealer, kommer inte ihag svenska namnet for det" och sa ser vi att bilen brinner, sa vi parkerade bilen pa en grasplatt och kollade, haha och allt gick bra :)
i golfbilen, holly, anna, jag, mikaela, alyssa & becca.
djungeln, dom varnade mig for alligatorerna, haha kissa nastan pa mig
sotare saker far man leta efter!
holly, anna & becca. brownies hade dom ocksa, ah herre vad jag kommer bli tjock
spelade blablabla dance 2, haha I suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0