thank you

heeejjsan! aah mina cabs har saaaa ont. det regnade till klockan 3 idag sa vi borjade med abs inne i annexet, sen slutade det vid halv fyra och vi sprang ute pa track igen, omg det ar saa trakigt. faktiskt int sa jobbigt, bara sa jakla trakigt! och sa min forkylning och huvudvark pa det ocksa, great! men nar jag kom hem hade jag en sak vantandes pa mig som gjorde mig SAAAAAAAAAAAAAAA glad! tack tack tack sa hemskt mycket alskade farmor!!
vecko revyn och tva papper langt brev, ack sa givmilt av dig farmor! har last nagra sidor men sparar for valdigt bra tillfallen! haha :)
mamma, pappa, jag vantar pa chokladen och miniraknare fortfarande!!
ska duscha och sen gora lite homework, see yaa later!!

Kommentarer
Postat av: ellen

vi fick hem dina saker du skicka till oss med igår, jätte fiiiiiiiiiiiiiiina!

och ska tvinga mamma i veckan att köpa, om man inte tvingar henne blir det inte av, haha, du känner ju mamma xd

och miniräknaren borde ha kommit, men säkert någon som öppnat det och snott, så vi får skicka det igen!1

loveu!!!

2011-09-27 @ 17:34:49
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0