w e e k e n d

godmorgon. nu är klockan strax tio och jag har vart uppe sen sju imorses. kubde inte sova så jag har ätit frukost och slappat, det blev jordgubbar med mjölk. ni förstår att nu går jag på min diet tills jag kommer hem till sweden haha. ne men ska äta nyttigt nu, efter skolan varje dag så har vi en och en halv timme tills träningarna så då åker jag, anna och anna alltid hem till becca och äter massa jävla skräpmat och dampar. jag har det skit kul hos henne och det kan vara den bästa stunden på dagarna, men fan vad vi äter. haha här har ni en länk på när vi är hos becca och har lite kul! igår så åkte jag och mi familia till dubuque och shoppa lite. eller ah inte shoppa men vi gick i affärer utan att köpa något eftersom jag är pank just nu. sen tog vi en brunch på Panera som har skit gott bröd och soppor, tar alltid a bread bowl of chicken noodle soup. skålen är alltså gjord av bröd så man äter liksom skålen och soppan. sen kolla vi lite mer i affärer och sedan drog vi till cherry berry. det är en frozen yoghurt bar som är himmelskt god!!! tog som vanligt choklad, coconut och choklad glass med jordgubbar och kiwis som topping. så man tar sin glass och sen finns det massa tppings man tar på, det finns godis, förska frukter och bär. sen på kvällen färgade jag josies hår och idag ska jag läsa en bok som ska vara läst imorgon. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0