jag saknar er

idag så saknar jag min familj så himla mycket, sjävla tryggheten och att bara vara med dom. jag älskar er så himla mycket. jag doppade även äppel klyftor i kanel och socker, påminner mig så himla mycket om när jag var mindre och farmor alltid gjorde det. kan se framför mig ett minne från när vi satt i farmors gamla hus och vi alla satt i tv rummet och åt det. på ett sätt så vill jag åka hem så tidigt som möjligt, fast är jag lämnar detta så gör jag det för evigt så på ett sätt inte. det är bara det att jag saknar min familj så himla mycket (mina vänner också såklart). ne vafan nu sitter jag här och lipar också, en annan dålig sak är att min familj inte kommer och hälsar på längre. och det betyder att det kommer ta
nnu längre tid tills jag träffar dom. jag vill bara vara hos dom nu, hos min pappa, hos min mamma, farmor och ah ni vet, min familj. jag saknar er så himla mycket, och det är så jäkla jobbigt. det är inte samma sak för er, här är jag helt ensam. men ni har resten av familjen hos er. jag saknar er, jag vill komma hem och va med er, nu.
idag så saknar jag min familj så himla mycket, sjävla tryggheten och att bara vara med dom. jag älskar er så himla mycket. jag doppade även äppel klyftor i kanel och socker, påminner mig så himla mycket om när jag var mindre och farmor alltid gjorde det. kan se framför mig ett minne från när vi satt i farmors gamla hus och vi alla satt i tv rummet och åt det. på ett sätt så vill jag åka hem så tidigt som möjligt, fast är jag lämnar detta så gör jag det för evigt så på ett sätt inte. det är bara det att jag saknar min familj så himla mycket (mina vänner också såklart). ne vafan nu sitter jag här och lipar också, en annan dålig sak är att min familj inte kommer och hälsar på längre. och det betyder att det kommer ta
nnu längre tid tills jag träffar dom. jag vill bara vara hos dom nu, hos min pappa, hos min mamma, farmor och ah ni vet, min familj. jag saknar er så himla mycket, och det är så jäkla jobbigt. det är inte samma sak för er, här är jag helt ensam. men ni har resten av familjen hos er. jag saknar er, jag vill komma hem och va med er, nu.

Kommentarer
Postat av: marie

Gumman inget konstigt att du känner så och gör det lite mer ibland. För mej är det likadant att jag saknar dej mkr. Du fixar juh detta den sissta tiden som är kvar cirkus3månader! Klart slut som Emma brukar säga:). Ha en bra söndag och vecka iskolan. Älskar dej. Kram fr mamma

2012-02-05 @ 11:19:16
Postat av: Ulla Skoglund

Älskade Emelia, vi saknar dej så otroligt mycket allihopa o jag blir gråtfärdig när jag läste din blogg i dag.Varför kunde du inte vara utbytesstudent typ i Borås, för då kunde jag komma o hämta dej i eftermiddag.Alla längtar till att du kommer hem men samtidigt går ju tiden fort o känslor går ju i vågor, så imorrn tycker du kanske att det är toppen i USA. Hoppas det! Älskar dej av hela mitt hjärta1 Farmor

2012-02-05 @ 12:41:46
Postat av: ellen

älskar dig så himla mycket emelia, fast jag kanske inte har visat det.

minns du när vi rensa din hela garderob, la alla kläder på ditt golv och hoppa från sängen i det?

minns nu när vi satt på bussen från mamma till pappa och kom på massa random high five saker.

minnerna är alltid kvar och det är bara att börja om när du kommer hem, som förut fast bättre.

saknar dig så himla mycket emelia.

alla här gör det, du är en toppen person!

2012-02-05 @ 13:28:58
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0