one of the greatest night of my life

åååååh ni fattar inte vilken GRYM fredag jag hade, en av dom bästa nätterna i mitt liv. vid tre så åkte jag, lauren, mary, anna och micaela till Waterloo som är en timme bort. Där satte vi oss på nagon snabb pasta resturang och åt, sen till the mall en kvart. Vid 5 så drog vi till konserten, det är snowstorm music tour, och vi var i mitten av kön utanför för vi träffa några vi kände där. men sen så stod vi allra längst fram i kön, vet inte hur men det var så grymt, så under hela konserten stod i LÄNGST fram av alla, i mitten, hangde pa stängslet saken. åååh det var så sjukt grymt!! konserten slutade runt halv tolv och då drog vi till en afterparty fast det var ingen som dansade så jag och mina kompisar ställde oss och dansa själva på golvet haha det var så grymt kul. först var det Cris Cab som sjöng, vilken skön kille eller, så jäkla skön musik och röst har han. Höll hans hand för typ en halv minut också haha. Sen var det Grieves & Budo, han sög enligt mig, efter det var det Outasight som också var grym, sedan Gym Class Heroes (Travie McCoy) och han var så jäkla grym, eftersom vi stod langst fram så höll jag hans hand och jag hade ahn precis över mig när han ställde sig på staketet stängslet saken så hans fot stod precis bredvid min hand och jag var precis under han, så jäääävla grymt!!!! det sista var T-Pain, och han och hans dansare var så jäkla grymma, fyfan vad dom kan dansa, hans dj var också jävligt grym. Har öven blåmärken på mina höfter och sidlår pga att alla knöka som in i helvete på första raden så man stod och bröt sina ben i hela kroppen typ pga att det var så trångt första raden. kan inte fatta att vi stod längst fram, inte nära sängslet, vi hängde PÅ stängslet, man kan inte ha varit närmre, det är så grymt!!!! jag är så jäkla exalterad från igår kväll och har så jäkla mycket energi fast jag är dödstrött. vi kom hem vid halv två och då la jag mig i sängen och skypade med min pappa, styvmamma (känns alltid fel att säga styvmamma för hon är som en mamma för mig), syster och brorsan när dom åt frukost. det är ju pappas födelsedag så då fick jag va med han på hans birthday lite :) ska lägga upp bilder på bloggen snart och även videosar fast det blir nog på videofy tror jag :) idag ska jag bara träna och slappa, imorgon har jag match så taggar det också!!
me and anna ungs
micaela, me, lauren, anna w
travie mccoy
travie mccoy
random picture
when travie stood right over me, aah yeah
soo fucking hooot
me and lauren at an awesome concert!!
t-pain, don't have very many good pictures on him bc he was dancing all time
cris cab, handsome and an amazing voice to listen to!
so, as you can see it was an awesome concert even though we could smell weed and listen to drunk adults screaming and fihgting for spots, and they got KICKED out. sucks to suck i guess old ladyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0