alla dessa dagar

Hej på er! Nu är det torsdag och veckan har gått så himla fort, antagligen för att vi var lediga i måndags! Nästa vecka är vi lediga på fredagen så hoppas den veckan går lika fort som denna. Hur mår ni? Jag mår jätte bra, som alltid antar jag. Jag har fått av college killar massa highfivare som säger att jag är awesome, fått en marabou chokladkaka av Anna från Danmark, hennes mamma hade skickat choklad till henne och det var jätte gulligt att Anna tänkte på mig och gav mig en :) Imorgon så är det min sista 5-på-morgonen träning, har ingen som helst lust att gå upp så tidigt men det är ju sista gången! Snart ska jag åka på wrestling meet här i skolan, alltså brottning. Ni får lite bilder från dom senaste dagarna!
våran gran välte för någon vecka sedan, bara sådär. men men, då slapp man slösa energin på att ta ner den!
våra disney figurer till granen gick sönder så vi mixa lite allt möjligt! detta ska förövrigt föreställa pluto med ariels huvud.
tränat några gånger framför tvn!
basket matchen i tisdags! beckman - solon
booored! (tried to do a "dubbelhaka")
Ally - Abbies best frind (abbe is my 2 year older hostsister)
Vänster: Ben och Vanick. Från Minnesota college
mina paket från pappa, styvmamma och syskon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0