äntligen

Hejsan! Det är lördag och jag vaknade för första gangen i USA klockan halv tolv. Jag brukar oftast vakna runt 7-8 på helgerna och kan sen inte somna om. Dock vaknade jag klockan 7 imorses också, gick på toa och sen lyckades jag somna om. Hade en dålig dröm också, nån jävla bitch hade gått in på mitt konto och shoppat med mina pengar. Jag hade 3600 och hon hade tagit 3000 spänn. och den dan skulle jag tydligen visa mina föräldrar hur mycket jag har på mitt konto, för jag var så stolt att ha sparat lite haha. Aja, jag har duschat, ätit frukost, tvättat och slappat. har även hängt undan min jacka tills på torsdag, då är den min om inte tidigare! Ikväll ska jag ha en sleepover med två andra utbytesstudenter från Danmark och Switzerland så vi ska hyra film osv. har även skypat med farmor, farbröder och deras flickvänner. Vi hörs imorgon eller något, pusss!
Hejsan! Det är lördag och jag vaknade för första gangen i USA klockan halv tolv. Jag brukar oftast vakna runt 7-8 på helgerna och kan sen inte somna om. Dock vaknade jag klockan 7 imorses också, gick på toa och sen lyckades jag somna om. Hade en dålig dröm också, nån jävla bitch hade gått in på mitt konto och shoppat med mina pengar. Jag hade 3600 och hon hade tagit 3000 spänn. och den dan skulle jag tydligen visa mina föräldrar hur mycket jag har på mitt konto, för jag var så stolt att ha sparat lite haha. Aja, jag har duschat, ätit frukost, tvättat och slappat. har även hängt undan min jacka tills på torsdag, då är den min om inte tidigare! Ikväll ska jag ha en sleepover med två andra utbytesstudenter från Danmark och Switzerland så vi ska hyra film osv. har även skypat med farmor, farbröder och deras flickvänner. Vi hörs imorgon eller något, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0