!

Igår började mitt nya schema för second semester. Jag har numera
  • Theology/Gym
  • Am History
  • American Literature
  • Clay and Sculpture
  • Lunch
  • Free
  • Spanish (with freshmans and my three favorite exchange students)
  • Free
  • Sociology
Sedan efter skolan när jag kom hem hade jag ett paket hemma, hela familjen var exalterade för dom trodde det var godis i paketet. Men icke sa nicke, det var mina julklappar. Jag fick jätte fina saker, två böcker, ett skitsnyggt linne med kors på, två ringar och 50 dollar. Tack så jätte mycket la familia, ni är så givmilda så! Efter julklappsöppningen drog jag med Abbie, Alley och deras två college vänner från Minnesota till Iowa City. Vi åt på den mexikanska resturangen Chipotle, deras chicken burrito är så jääävla god. När vi sedan fyllt våra magar drog vi vidare till Solem, 20 min bort. Där spelade vår skolas lag basketmatch, vi vann med 53+49. Sen drog vi raka vägen hem igen, med lite hiding från polisen osv haha. Ben gjorde en konstig och olaglig svängning och slutade med att han körde på andra sidan vägen, och polisen såg allting så vi fick svänga in på en annan väg och gömma oss. Men ingen skada skdd, kom till sängs halv tolv så det blev lite sen.t Idag har jag bara vart hemma efter skola, tränat osv. Hörs imorgon, puss! (förlåt för dåligt med bilder, orkar bara inte ladda upp just nu. men vill ni se fler bilder oftare så följ mig, emeliasamuelsson på instagram!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0