fredagen den trettonde

igår så gjorde jag inte mycket. tränade i en timme, skypade med min bästis emelie ett tag, även med min pappa och styvmamma, kolla tv senare på kvällen med josie och lauren och åt två nutella mackor. vi kunde ju inte åka någonstans pga snön. idag är det lite bättre. det snöar fortfarande men i en någorlunda sakta takt (kan man säga så?). vaknade klockan nio imorses, åt frukost och sätte på en film med josie och lauren. don't be afraid of the darkness. lite konstig och småläskig film. innan filmen åkte vi också till dairy queen. det är ett glassställe här i stan, och som ni alla säkert vet så har ju glass ställena här i usa så jäkla mycket grejer. det finns oreos, twix, snickers, butterfingers, kitkat, m&m's and you named it. det fick bli en oreo brownie earthquake för mig, vilket består av glass, grädde, oreos, två brownies och choklad sås. ogillar dock grädde så nästa gang blir det utan det. nu har jag tagit en dusch och om en timme ska jag och min värdmamma till skolan och stå i kiosken för basket matchen. jag kommer ju spela soccer så då måste man hjälpa till med det, 21 januari så börjar förresten inomhus fotbollen för mig. ska bli intressant.
jävla gött och fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0