monday 30th

hej. alltså jag måste bara berätta här hur duktig jag är, jag korde totalt idag 2 timmar och 25 min på crosstrainern, pluggade till historia prov i 30 min och kolla på tv resten av tiden. jag är ju förjäkla grym alltså, min fina vän amanda gjorde ju ett träningsschema med att jag ska köra kondition 45 min  två dagar i veckan och styrka två dagar i veckan. har dock ändrat konditionen till mellan en+två timmar 3+4 gånger i veckan. så ah, eftersom det är min blogg ville jag bara skriva lite bra om mig själv för stunden.
skolan har gått kanon, Anna har kommit hem från Mexico och är tan as hell, ätit en god supper (min värmamma har börjat med 5 nya recept varje vecka typ haha) och ah, tränat och pluggat. vi hörs imorgon, ska göra videoinlägg då också. juste måste bara berätta, i fredags drömde jag att jag hade en pojkvän så var vi ute och så tog någon fina kort på oss, men sen när vi kolla på bilderna så var det timon och pumba på bilderna. liksom, vafan? haha. aja, godnatt mina kära ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

nu börjar min resa emelia, zumba varje dag, ska försöka låta bli att äta godis, jag ska få snyggaste kroppen till beach 2012.

jag orkar itne skämmas och orkar inte att jag inte vågar med klassen, nu köviiieeee, ska härma världens snyggaste mage, satsa på den vettuu...

kallas axel trolme i min klass, omg dreggeldreggerdreggel

2012-01-31 @ 21:15:49
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0