någon gång är alltid den första

hola. igår morgon fick vi massor med snö, så klockan fem kom min värdmamma in och sa att vi hade snow day (vilket betyder att vi inte har skola pga svårt att åka på vägarna för bussarna) så det var bara att stänga av alarmet som skulle ringa klockan kvart över sex. göttt. sen vaknade jag runt nio, sätte på bend it like beckham och ställde mig på crosstrainern i en timma och fem minuter, skypade med mandie någon timma och städade lite. jo hade även krig med lauren och josie, dom försökte sno mitt svenska godis och låste in sig själva i mitt rum haha. jag och lauren baka cupcakes också, eller ah här är ju "baka" att blanda pulver med vatten haha. jo hela familjen var ute och skotta snö ocksa, så min vänstra arm har sån jävla träningsvärk (varför i helvete vänster armen?). ikväll så har jag fotbolls match klockan 8.50. så vi drar till Dubuque runt fem, måste köpa ett par ben skydd och sockar. japp japp, vi är förövrigt ljusblå och vit på våra jerseys i fotbollen, precis som the gurlz in she's the man. coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0