never mind I'll find someone like you

godmiddag. jag tänkte börja berätta om gårdagen som var en väldigt väldigt bra dag. först var det ju skola och så men sen vid sex så hämtade Anna och Dakota (dom är bästisar) så drog vi till PizzaHut. vi delade på en pizza och eftersom vi är i USA så bjöd självklart Dakota oss, vilka gentlemen det finns här. så fort man behöver påpengar så är alla killar villiga att ge, det är bara så dom gör. dom är så artiga här. i alla fall så hade vi jätte kul tillsammans och våran vän Micaela var våran servitris. sen drog vi till skolan för att kolla på tjejernas basketboll match. vi kollade inte så mycket utan vi tog kort, prata och flumma oss och snurrade runt i korridorerna. efter matchen åkte ett helt gäng till DQ (mat och glass) och innan jag och Anna gick in till stället så satt vi i bilen och sjöng och vi typ pratade wierd med varandra hela tiden och jag har inte skrattat så mycket på länge. väl nne på DQ så delade vi på en medium sundae och vi satte oss på ett bord ensamma lite akward, på samma sida av bordet med typ en meter emellan oss. det var så jäkla kul, hahas sen drog vi till Danielle och vi hade ett danceparty sen var det massa folk där. det var jag, Anna, Claire, Danielle, Dakota, Ian, Daniel, Micael, Matty, Tyler och Joey.
vid kvart över elva så drog jag och Anna hem och vi hängde hemma hos mig och sätte sen på Coyote Ugly. när jag vaknade så hade Anna åkt hem och jag har nu duschat och ska snart göra mig iordning. idag såska vi först till mormor och träffa en kusin för sista gången för hon ska studera i Australien en termin. sen så drar vi till Dubuque och vid sex har jag en soccer match, sen vet jag inte vad vi ska göra. Anna smsade mig för någon timma sen också och hennes familj har köpt en hus i Arizona med pool och allt och dom frågade om jag ville hänga med dom i en vecka i mars. så jag frågade pappa och mamma men dom har inte svarat än, men jag behöver bara betala flygbiljetten och det är ju billigt inrikes så det ska nog inte bli några problem. vi ska go hiking, bike riding, shopping and work on our tan. det ska bli så grymt kul och coolt om jag får åka, det gjorde mig så himla taggad och glad. vi hörs.
Anna & Me.
detta kallar hon "swedish fish"
man kan inte se det jag ville skulle synas, men detta ar inne pa Dairy Queens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0