snow day

imorses när jag vaknade så var det snö ute, men jag tänkte inte mer på det och ställde mig i duschen. när jag tagit på mig kläder och skulle precis börja sminka mig så gick jag upp och fråga om det var snowday eller inte, och det va det. så det var bara att gå ner och lägga sig igen, tog mig en timme att somna om i tio minuter. nu har jag ätit lite frukost och pratat med min bästa vän emelie i skype. eftersom det inte är någon skola varken idag eller imorgon så far jag en fyra dagars helg. gött. vet inte vad vi ska göra dock, ska försöka få med någon att dra till dubuque med mig, har lite ärenden där borta att göra.
kolla in på urbanoutfitters hemsida, jäkligt snygga kläder och vad allt nu är därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0