week end

först och frömst vill jag bara säga att i fredags när jag, anna, dakota, ryan och micael åkte till dubuque för att kolla på the devil inside så var vi tvugna att köpa biljetter till Sherlock Holmes istället (ryan och dakota är 16, det var 17 årsgräns) och sen skulle vi bara gå in till the devil inside salongen, för det är skit lätt att göra det. det är nämligen så att man kan gå in till vilken film man vill (inte lagligt då men), MEN på dena familjen var den en biljettgubbe precis vid ingången till filmen så vi kunde ej se den. vi såg istället på the darkest hour som Joel Kinnaman är med i, fattar ni hur stolt och fånigt glad jag blev när jag märkte det eller? helt löjligt vad exalterad man blir när man ser nagåt svenskt eller något från sverige här borta haha :)
såå, igår kom Anna från danmark hit och vi har haft det så himla mysigt. Hon kom hit runt 7, vi åt taco paj som jag hade gjort, skit gött, sen drog vi och hyrde tre filmer, I love you beth cooper (emelie, kommer du ihåg när vi såg den första gangen den natten_ fyfaan haha?), One Day och Piranhas. vi gick även och köpte lite godis, åkte hem och satte på filmerna. Vi pratade och kollade samtidigt på filmerna till klockan 4 på morgonen. det var riktigt trevligt. Imorse när vi vakna sätte vi på en annan film, gick upp och åt skit god frukost min vmamma gjort, monkeybread. sök på google eller något, så himmelskt gott men onyttigt. Sen kolla vi klart på filmen och hon åkte hem. Idag har jag vart ute och sprungit i 45 min, intervall+läpning. Riktigt gött men jobbigt, imorgon är det skola igen och det suger. är förövrigt så jävla förbannad på min syster hemma i sverige, att den ungejäveln aldrig kan växa upp!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0