i'm living in america, belive it, i am living in america ooohoooooh

sa igar sa gav jag mina presenter, dom gillade det! vid 3 drog vi till dubeque for den irlandska festivalen, det var ett band dar som var ganska sa bra, traffade nagra andra fran skolan och at en acklig irlandsk sandwich haha. innan det sa akte jag, lauren och josi till old navy, kopte en liten vaska, akte till morgans collegehouse, sen vidare till laurens kusins collegehouse, drack juicebags (gor det hela tiden typ) och at animal crackers, som muminkakorna, smakar inget. akte aven till starbucks, tog en chocolate smoothie, det var val gott, hade inga forvantningar direkt, lol. kom hem runt tolv sa somnade dierkt. idag klokcan nio drog vi och kolla pa nar lauren och josi hade softball game, dom vann, tror jag haha. ehm sen drog vi till walmart, kopte massa skolsaker och tuggumi. nu har vi atit mat, chicken and potatoes, daaamn va gott. just alltsa dom ar hur snalla som helst, linda told me to write en lista med saker jag vill att dom ska kopa, mat alltsa, och idag pa walmart var det bara att lagga ner saker som jag vill ha i korgen, och dom koper massa onodigt stuff hela tiden haha, typ om vi har flingor sa koper dom massa fler sa vi har typ 12 flingpaket, massa snackssaker och idag testade jag root beer, fyfan vad ackligt. smakar som tandkram, euuh. igar pa festivalen fick jag 20 bucks av linda sa jag skulle kopa mat dar, skit snalla ar dom. hon tanker inte lata mig tvatta min egen tvatt, nej det ska hon gora sager hon haha. haha sa kul for hon ba ah om du ar hungrig sa ar det bara att leta i hyllorna, sa tar hon fram massa spiderman pasar med konstigt godis i, det ar ju precis det jag ater nar jag ar hungrig haha.
imorgon ar det skola, skit nervos. fan men det kommer nog ga bra, ska kolla tv med lauren nu. juste du anonyma som kommenterade att det var taskigt att jag inte saknar dom i sverige, jo fast det gor jag inte, jag alskar dom och kommer sakna dom, men det har bara gatt 3 dagar och jag har fullt upp hela tiden, sa jag hinner inte tanka pa det. men ni vet att jag alskar er, och visst om jag sitter hemma och gor ingenting sa kommer jag sakert komma pa att jag saknar er nu, men det ar bara jobbiggt for mig sa jag forsoker undvika det. aja pussss love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0