livin' the american dream girl, it's party in the house tonight

okey, so here we go. igar drog jag till skolan vid typ 12. Fick mitt schema, hangde med lauren pa alla hennes lektioner, akte hem till oss med mary, josie, laura och en tjej jag inte kommer ihag namnet pa. vi gjorde iordning oss, jag fick min resvaska, vi drog till red robin (tror det hette sa) och at, lauren fyllde ju ar igar, haha sen nar vi skulle ga sa fick vi alla sina kvitton och sa glomde hin ta mina pengar, sa jag fick ett free meal, haha dar sparade jag 14 bucks. sen drog vi till abbie, min andra vardsyster, till hennes college och kolla in stallet. nar vi skulle dra hem sa akte vi forbi en kille pa cykel, typ 20 bast, sa skrek vi alla typ heyy how you doing, sen sa cyklar han  forbi like three times, haha it was so much funny. sen drog vi till the football game, that was awesome. vi vann, 34-7. lol. sen fick mary och lauren for sig att mary skulle skjuta en golfboll fran laurens boobs, hon kallas for boobs for att hon har sa stora, sa vi drog till golfbanan typ 11 pa kvallen, da det ar forbjudet att vara dar, sa vi fick gomma oss for bilar som akte forbi, sen akte vi hemm till oss, och da var det typ 11 bilar utanfor vart hus, skojar inte, lauren sa att nagra kompisar kunde komma till oss efter matchen, men vi trodde fan inte att hela varan grade skulle komma haha. men det var skit kul, vi satt ute och at pizza och pratade, sen var det jag, lauren, josie och tre andra killar kvar sa beratta dom massa roliga stories, so funny. sen drog dom vid 2, jag, lauren och josie gick ner och kolla pa tv, dom slocka sa jag gick och la mig runt 3. nu har jag pckat upp alla mina klader och duschat. tom och linda ar pa jobbet, lauren sover for ikvall kommer vi vara uppe jatte sent tydligen, haha vet inte vad som kommer handa, och imorgon ska vi upp tidigt tydligen. har inte gett dom mina presenter heller, vill att alla ska vara hemma (tom, linda och lauren)  nar jag ger dom det men jag far val ge dom det innanvi aker senare. nu tankte jag ah vet inte riktigt vad jag ska gora, hittar val pa nagot, men vi hors senare.
tack sa jatte jatte mycket pappa och louise for detta, sa javla tacksam for detta!!! juste, jag ar sa jaaakla forkyld ocksa, skit jobbigt, tyck synd om mig. alskar er, och sorry for dalig uppdatering men har ju ingen egen data och man har faktist inte sa mycket tid, man gor saker hela tiden. langtar inte hem an, saknar er inte heller, jag alskar er men jag har det sa himla bra har sa kanner inte av nagon saknad. pussss love u

Kommentarer
Postat av: Anonym

not nice to say you don't miss you're family,couse im sure they all miss u . dumd as

2011-08-28 @ 08:08:13
Postat av: sagge

Fan vad skönt stumpan att du har de bra, vi saknar dig iaf,!!

2011-08-28 @ 16:05:27
Postat av: jessica

vi saknar dig iallafall.

2011-08-28 @ 21:00:43
URL: http://jjessicalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0