one way or another

hejj! kom precis hem fran skolan, skulle vara pa cross country practise nu men har massor med laxor och dessutom ar jag dodsforkyld sa ska forsoka ta det lungt sa den forsvinner, har haft en cold sen jag kom hit (i varmen haha).
anyway, igar nar vi akte till the grocery store sa var det waaaay to much thing vi borde ha i sverige. fast kanske inte, skulle vara enorm da. fast utan att ens tanka pa det sa har jag knappt atit nagot onyttigt, visst jag har smakat men det har alltid vart att jag slangt det for att jag inte gillar det. finns inte sa mycket sotsaker har som jag gillar, an i alla fall. men igar sa kolla jag, josi och lauren pa VMA (videomusic award), det var repris, och da tog jag fram mitt godis jag tagit med. dom smakade forst pa djungelvral, hahaha jo josi spottade ut den i handen och hon vagade knappt rora den, lauren sprang ut och spotta ut den haha dom tyckte det var sa jakla ackligt. linda (hostmom) tyckte det var gott nar det salta var over, tvartom for mig, jag gillar bara nar dom ar salta, och tom han tyckte val ocksa typ samma. det var inget dom vill ata igen i alla fall. sen smakade josi och lauren pa losgodiset, dom gillar inte chillisarna (dom dom stora rod/svarta dodskallarna fast chillis), lauren alskar dom roda, sura flaskorna och bla/rosa flaskorna, colabilarna gillar josi. haha och nar jag saga vad allt skulle forestalla sa vaga dom knappt ata det. nar jag sa att det dom ater just nu kallar vi for mormors lostander ville dom inte ha det mer haha. sen med dom rosa/vita svamparna, dom trodde seriost att det var riktig svamp i dom (?) huh. iallafall, dom alskade chokladen, dom sa att det var nog den mest dyraste choklad dom atit, fast den inte ar sa dyr da men haha. josi alskar marabou digestive som jag, och lauren alskar helnot, dom gillar aven mango :) min kamera ar dod och har ingen adapter sa maste verkligen fixa det nu men har far ni lite bilder fran dom forsta dagarna :)
usa ser ut som ett stort rutigt papper uppifran, lol.
utanfor mitt fonster :)
how cool isn't that? att hall mjolk i ett glas fran en riktig amerikansk mjolkkartong, haha. smakar dock typ ingenting, enligt mig.
gracie!
ingangen ar bakom tradet
forsta football game!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

du verkar ha det riktigt kul och trivas bra? :D <3

2011-09-01 @ 17:38:32
URL: http://eellenduvet.blogg.se/
Postat av: Louise

kul att läsa dina inlägg. Jag och pappa sitter och skrattar åt lösgodiset. Fina bilder med, hoppas vi får se mer. Pappa säger att du bryter som Dolph Lundgren när du skriver =) kramar från oss

2011-09-02 @ 21:50:57
Postat av: Anonym

Berätta från början om din fam.Hur fungerar ditt lunchkort?Får du åka skolbuss på morgonen?När går du upp o slutar på dagen.Vad heter staden du bor i?Är ni flera stud i området?Har du fått några kompisar än?Finns det några snygga killar där.Hur går det att prata eng.Måste man ha en egen data med sej?Skypar du med din fam i sverige?Hur lång är tidsskillnaden?Hur är maten i skolan?Fick du lunchkortet,eller måste du betala för det.Lycka till...

2011-09-03 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0