7e juni 2011

Vilken dag! Hade sovmorgon till 9.30, började med självförsvar på Puls och sedan brännboll i Boulonger. Jäklar vilket äckligt väder, bara klibbigt och svettigt överallt. Annars idag har jag inte gjort någon nytta, kollat på top model 4 och sovit, gjort en ny header också som ni ser. Haha det var väl inte allt för mycket engagemang i den men men.. Saknar min bästavän gör jag också, bra brud det där ♥
What to do this week:
  • Ringa sommarjobbet och presentera mig
  • Städa bilen -> pengar
  • Träna på torsdag!!!! Var fyra veckor sedan, fyra veckor emelia, fyra....
  • Kolla mailen 30 gånger/dag efter mail från EF om familj
  • Kolla posten varje dag efter min EF-tshirt
  • Ta vara på tiden jag har är hemma som jag ska göra dom andra resterande 9 veckorna
  • Drömma om USA
Juste jag fick en present av lilla Amanda idag, hon var nämligen i New York för ett tag sen och guess what I got?
haha tack så mycket Amanda, det var väldigt givmilt av dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Fin blogg du har:) jag ska också till USA med EF i år, till Indiana:) läste det du skrev om ef- tshirt, ska man få en sån hemskickad till sig eller måste man be om det? Tänkte att jag hellre har en tshirt på mig när jag flyger, än väskan som vi fick eftersom den inte var helt i min smak;)...

Hoppas du får värdfamilj snart:)

2011-06-13 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0