Vart kommer ni ifrån?

Hej på er! Åh jag blir alltid lika glad när jag kollar på statistiken, nu har den legat på samma nivå ett tag så det är bra :D Hur mår ni då? Själv mår jag toppen, känner att jag varit lite deppig här dom senaste dagarna men vafan, mycket tankar. Om det hänt något på USA-fronten? nej inte direkt, men idag ska jag till banken och fixa kvitto av betalningen av visumet, köpa ett frankerat kuvert värde 67 kr, skaffa personbevis, fixa foto och göra en kopia på mina betyg. Måste även packa, haha har ju som sagt inte börjat än :D
Nu sitter jag i alla fall och myser i sängen, är aphungrig och har precis laddat ner all musik jag vill ha med till Grekland! Tror det blir lite mer uppdateringar idag, med tanke på att jag bara ska vara hemma och fixa massa små saker och packa! Så vi hörs senare
Juste jag tänkte fråga er en liten sak, jag tycker det skulle vara lite intressant att få veta vart alla läsare kommer ifrån, så ni kan väl kommentera och berätta det? :D Eller ja, alla är ju så jävla fega så ingen kommer ju förmodligen göra det med ändå, aja! Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kommer ifrån Värmdö och jag började läsa din blogg igår. Spenande med din resa till USA!

2011-06-22 @ 10:48:32
Postat av: mandii

Hej Emelia mitt namn är Amanda Doverfors och jag kommer från Skövde stad! Faktum är att vi har gått i samma klass i två terminer på plusgymnasiet som du kanske minns? Puss på dig sötnos!

2011-06-22 @ 14:52:22
URL: http://adoverfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0